Twilight Fans Forum

Join the forum, it's quick and easy

Twilight Fans Forum
Twilight Fans Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Търсене

Display results as :

Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Честит рожден ден на Чоки!
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 EmptyНед Авг 12, 2012 5:10 am by Мушки

» С колко завършихте 2011/2012?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 EmptyВто Юли 24, 2012 4:36 pm by sylar

»  Коя книга четете в момента? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 EmptyВто Юли 24, 2012 4:35 pm by sylar

» Какво яде/пи последно? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 EmptyВто Юли 24, 2012 4:31 pm by sylar

»  Как се чувстваш в момента? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 EmptyСъб Юли 07, 2012 8:02 pm by Мушки

» tumblr.
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 EmptyСъб Юли 07, 2012 7:35 pm by Мушки

» Коя от дарбите на героите ви харесва най-много?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 EmptyСъб Юни 02, 2012 5:49 am by rollinginthedeep.

» Скайп аватар vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 EmptyЧет Май 24, 2012 5:09 am by Мушки

» Taylor vs. Robert ?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 EmptyЧет Апр 12, 2012 2:56 am by BellaCullen

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 FAQ
 Search
Affiliates

You are not connected. Please login or register

i will try to find my place in the diary of Jane

+17
~ellie..
prettyreckless.
xxSnejy;
*Ashley Greene^^
xxxRaikkonenxxx
*Britney Spears*
-TingTing-
~ Enchanted
jarofhearts
Obsessed.
libertywalk;
willy
inwisiblee~
sylar
greenworld_
drinkmysoul
a beautiful day <3
21 posters

Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Go down  Съобщение [Страница 10 от 10]

226i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 29, 2009 2:16 pm

greenworld_

greenworld_
Fanpire
Fanpire

Не знам защо..качеството ми се вижда гадно.Колорите не ми харесват, на подписа на Пинк пак качеството но там колорът е добър..на Джак е яко.Дизайна обаче пак колора, както и има прекалено много надписи..не знам не ми харесва много :\

227i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 29, 2009 3:27 pm

*Ashley Greene^^

*Ashley Greene^^
Фен
Фен

На Пинк е страшен <33

228i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 29, 2009 6:46 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Най-ми хареса сига на Пинк, но и на Джак не е НИКАК зле (:

229i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 29, 2009 8:39 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Габи,не знам за качеството...В .png си ги сейфам,пък и да ги сейфам в .jpg качеството го давам на макс и пак си става хубаво.Не знам...
Хейли:
Spoiler:

Чък и Блеър:
Spoiler:

Коментари?Поръчки?

230i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 29, 2009 8:57 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

АХХХ УБИ МЕЕЕЕЕЕЕ!!! ЖЕСТОКИИИ, ТРЕПЯТ!! <333333 Може ли някой на Хейли да си гепна? :goodgrief Ъъъ този де: https://2img.net/h/i363.photobucket.com/albums/oo73/natitoooooo/haykeyicon3.png Ама не за сега, а после :goodgrief Гасии нахалствотоо :sad

231i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 29, 2009 9:02 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Гепай.
...продължение:
Spoiler:

232i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 29, 2009 9:07 pm

Мушки

Мушки
gotta move to the pain
gotta move to the pain

Нааат,ще те убия!Ти ме уби!

233i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 29, 2009 9:08 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Ааах тии Evil or Very Mad Що не каза, че ще има продълженииее ;d Ще си помисля кой да взема ВСЪЩНОСТ Evil or Very Mad УБИЙСТВЕНИИ <333

234i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Вто Юни 30, 2009 8:37 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Хейли:
Spoiler:

*пазя .psd
*изсветлявам,махам и слагам надписи ии всичко друго

235i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Вто Юни 30, 2009 8:46 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Браво, Нат, страхотно е!!!
Ще го слагаш ли в сайта? :941525:

236i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юли 02, 2009 3:10 am

xxxRaikkonenxxx

xxxRaikkonenxxx
Fanpire
Fanpire

Нат страшно е! :yes

237i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юли 02, 2009 4:19 am

libertywalk;

libertywalk;
Fanpire
Fanpire

Цвета на шрифта не ми харесва, но идеята е страхотна! :bravo

238i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юли 04, 2009 4:30 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерсим на всички за критиките и похвалите.
Един гаден на Аш ;(
в два вариантa + запазено псд,казвайте какво още му трябва или какво не му трябва,ще поправям;

i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 ASHLEESIGN

II вариант;

i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 ASHLEESIGNII

Много гадно се получиха -.- Критики?
И много ви моля,искам и другите да си изразяват мнението,защото само Тони и още двама-трима си го изрязват...

239i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юли 04, 2009 4:33 am

prettyreckless.

prettyreckless.
Fanpire
Fanpire

Вторият вариант повече ми харесва.. :goodgrief

240i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юли 04, 2009 4:49 am

inwisiblee~

inwisiblee~
Fanpire
Fanpire

Мдамм .. и на мене второто повече ми харесва. Всичко разваля надписа. Като цяло подписът е невероятен. Само колора ми е блед в лицето.

241i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юли 04, 2009 5:49 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

То Сгу,снимката си е такава,някаква кафеникава...
Ии ъгейн Аш ;d ;

i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Ashsign

Вече почвам да си запаметявам псд-то на всяка моя графика.И на тази го пазя,така че ако има нещо към подписа,което не ви харесва - мога да го поправя. Very Happy

242i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юли 04, 2009 6:01 am

inwisiblee~

inwisiblee~
Fanpire
Fanpire

Миии да, ама то чрез колор може да се оправи. . ;д
Иначее .. на тоя подпис нещо качеството куца. Колораа .. мм нзз .. почти ми седи, че все едно няма. Малко и текста не ми харесва.
Но .. бива долу/горе.. Явно ти се спи.. ;д
Утре пробвай пак, ще стане по-хубаво! :bravo :Razz: Лека нощ, бду .. ;дд лов ю

243i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юли 04, 2009 6:14 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Не може да бъде вярно О.О Качеството беше перфектно и определнно си личеше колора.Не знам какво е станало.... О.О
Лека нощ,и аз те обичам! :Razz:

244i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юли 04, 2009 1:55 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Абе по кое време правиш графики бее?! Evil or Very Mad Личи си, че ти се е спало ;dd

бту Нова тема?

245i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юли 04, 2009 6:57 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Ъъъ,дам...Заключвай тази,аз след малко ще си направя Very Happy

246i will try to find my place in the diary of Jane - Page 10 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юли 04, 2009 8:28 pm

inwisiblee~

inwisiblee~
Fanpire
Fanpire

аз я заключвам.. =)

Sponsored content

Върнете се в началото  Съобщение [Страница 10 от 10]

Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите