Twilight Fans Forum

Join the forum, it's quick and easy

Twilight Fans Forum
Twilight Fans Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Търсене

Display results as :

Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Честит рожден ден на Чоки!
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 EmptyНед Авг 12, 2012 5:10 am by Мушки

» С колко завършихте 2011/2012?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 EmptyВто Юли 24, 2012 4:36 pm by sylar

»  Коя книга четете в момента? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 EmptyВто Юли 24, 2012 4:35 pm by sylar

» Какво яде/пи последно? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 EmptyВто Юли 24, 2012 4:31 pm by sylar

»  Как се чувстваш в момента? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 EmptyСъб Юли 07, 2012 8:02 pm by Мушки

» tumblr.
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 EmptyСъб Юли 07, 2012 7:35 pm by Мушки

» Коя от дарбите на героите ви харесва най-много?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 EmptyСъб Юни 02, 2012 5:49 am by rollinginthedeep.

» Скайп аватар vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 EmptyЧет Май 24, 2012 5:09 am by Мушки

» Taylor vs. Robert ?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 EmptyЧет Апр 12, 2012 2:56 am by BellaCullen

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 FAQ
 Search
Affiliates

You are not connected. Please login or register

i will try to find my place in the diary of Jane

+17
~ellie..
prettyreckless.
xxSnejy;
*Ashley Greene^^
xxxRaikkonenxxx
*Britney Spears*
-TingTing-
~ Enchanted
jarofhearts
Obsessed.
libertywalk;
willy
inwisiblee~
sylar
greenworld_
drinkmysoul
a beautiful day <3
21 posters

Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down  Съобщение [Страница 9 от 10]

201i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Юни 24, 2009 5:17 pm

prettyreckless.

prettyreckless.
Fanpire
Fanpire

Иконките са сладички.. първият вариант на Селка ме кефи повече. :loveshower:

202i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Юни 24, 2009 7:27 pm

gossipbitch

gossipbitch
Потребител
Потребител

Това на Селена кърти от всякъде! Very Happy

203i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Юни 24, 2009 7:29 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Едни ужасни иконки на Блейк,плаче ми се от тяяях i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 926665 i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 926665
Spoiler:

Коментари?Поръчки?

204i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Юни 24, 2009 7:32 pm

-TingTing-

-TingTing-
Fanpire
Fanpire

Глупости,много са добри!Третият и четвъртият ми хванаха най-много окото!

205i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Юни 24, 2009 8:39 pm

prettyreckless.

prettyreckless.
Fanpire
Fanpire

сладки са! Very Happy

206i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Юни 24, 2009 8:41 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Лелеее, ако бях фенка, всички щяха да са мои вечеее Smile ОБОЖАВАМ ГИИ :Razz:

207i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юни 25, 2009 5:30 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерси.
Подписи на Госип Гърл /единия ще си остане видян само от Тони/:
Spoiler:

Линдзи Лоан:
Spoiler:

Джесика /от Куклите/:
Spoiler:

208i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юни 25, 2009 5:35 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Кодовете специално от кака ви Чушкаа Evil or Very Mad
Най-много ми хареса това блендче на Gossip Girl, но не мога да отреча, че и другите саа убийствени.
На Линдзи също нямам критики, но на подписа на Джесика.. шрифта, принцесо :666598:

209i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юни 25, 2009 5:40 pm

prettyreckless.

prettyreckless.
Fanpire
Fanpire

Много ме кефят, но на Госип Гърл е най-яко!

210i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юни 25, 2009 5:41 pm

inwisiblee~

inwisiblee~
Fanpire
Fanpire

Мии яки са.. колорите само, че не ми допадат. И текстовете .. прекалено са малки и не са си на мястото. Всичко друго е много хубаво. =)

211i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юни 25, 2009 6:54 pm

gossipbitch

gossipbitch
Потребител
Потребител

Страхотни са всички,особено това на Джесика.

212i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юни 25, 2009 8:50 pm

xxxRaikkonenxxx

xxxRaikkonenxxx
Fanpire
Fanpire

Уууу страшни са.На Госип гърл и на Джесика къртят!

213i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юни 25, 2009 9:57 pm

*Ashley Greene^^

*Ashley Greene^^
Фен
Фен

Само 1-вото не ми харесав,иначе другите са супер Very Happy

214i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юни 25, 2009 10:56 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерси на всички.
Иконки на Блейк /снимките са скрийншотове от Госип Гърл/:
Spoiler:

Коментари?Поръчки?

215i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пет Юни 26, 2009 5:57 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Аз май ще си пиша сама.
Иконки на Госип Гърл втора част:
Spoiler:

Коментари?Поръчки?

216i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пет Юни 26, 2009 2:42 pm

greenworld_

greenworld_
Fanpire
Fanpire

Колоризациите или качеството куца.. не мога да преценя :\
но пък взимам този https://2img.net/h/i363.photobucket.com/albums/oo73/natitoooooo/ggicon17.png ако нямаш нищо против Smile

217i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пет Юни 26, 2009 4:42 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Натии :Razz: Обичаам тее :123: От първия пост някои са с леко.. ъм лошо качество, но са много сладкии /като теб :*/
А от втория.. единствено този не ми харесва i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 507648 Всички другии.. цепят :Razz:

218i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пет Юни 26, 2009 7:21 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Амии...Габи,всъщност качеството е лошо,но не отричам за колоризацията. (:

219i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юни 27, 2009 9:01 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Аманда Байнс - иконки:
Spoiler:

Аманда Байнс - сингатури:
Spoiler:

Тейлър Суифт - сигнатури:
Spoiler:

Сток - сигнатура:
Spoiler:

*пазя .psd на всичко от този пост без иконките и сток сигнатурата.
*на сигнтурите на Аманда съм ползвала последното .psd от последния пост в блога на Рени.

Коментари?Поръчки?

220i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юни 27, 2009 9:24 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

НЯМАМ ДУМИИ! Принцесо, удивителни са!! Само на Тейлърските не си личат текстовете, но останалото няма грешка.. :Razz: Ай лофф юю :Razz:

221i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юни 27, 2009 11:59 pm

inwisiblee~

inwisiblee~
Fanpire
Fanpire

https://2img.net/h/i363.photobucket.com/albums/oo73/natitoooooo/momentoffreedom.png

Ей тва си го искам за мен. Направи ми иконка.. Страхотно е... :Razz:

222i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 28, 2009 12:10 am

-TingTing-

-TingTing-
Fanpire
Fanpire

Красота,леле,страшни са :myheart Особено на Аманда най-ми хареса :myheart

223i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 28, 2009 3:04 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Саги,ако искаш си направи ти,защото нещо не ме бива да правя иконки от подписи ;дд

224i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 28, 2009 3:08 am

inwisiblee~

inwisiblee~
Fanpire
Fanpire

Добре, утре ще си направя, че лягам. = )

225i will try to find my place in the diary of Jane - Page 9 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 29, 2009 5:08 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Малко нови неща...
Дизайн на Парамоур /първия ми дизайн,защото с Тони мислим да си правим сайт за тях,но още не се знае какво ще бъде бъдещето му/:
Spoiler:

Карибски пирати /пазя .psd ,слагам надписи/:
Spoiler:

Пинк /абсолютно странен колор/:
Spoiler:

Коментари?Поръчки?

Sponsored content

Върнете се в началото  Съобщение [Страница 9 от 10]

Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите