Twilight Fans Forum

Join the forum, it's quick and easy

Twilight Fans Forum
Twilight Fans Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Търсене

Display results as :

Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Честит рожден ден на Чоки!
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 EmptyНед Авг 12, 2012 5:10 am by Мушки

» С колко завършихте 2011/2012?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 EmptyВто Юли 24, 2012 4:36 pm by sylar

»  Коя книга четете в момента? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 EmptyВто Юли 24, 2012 4:35 pm by sylar

» Какво яде/пи последно? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 EmptyВто Юли 24, 2012 4:31 pm by sylar

»  Как се чувстваш в момента? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 EmptyСъб Юли 07, 2012 8:02 pm by Мушки

» tumblr.
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 EmptyСъб Юли 07, 2012 7:35 pm by Мушки

» Коя от дарбите на героите ви харесва най-много?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 EmptyСъб Юни 02, 2012 5:49 am by rollinginthedeep.

» Скайп аватар vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 EmptyЧет Май 24, 2012 5:09 am by Мушки

» Taylor vs. Robert ?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 EmptyЧет Апр 12, 2012 2:56 am by BellaCullen

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 FAQ
 Search
Affiliates

You are not connected. Please login or register

i will try to find my place in the diary of Jane

+17
~ellie..
prettyreckless.
xxSnejy;
*Ashley Greene^^
xxxRaikkonenxxx
*Britney Spears*
-TingTing-
~ Enchanted
jarofhearts
Obsessed.
libertywalk;
willy
inwisiblee~
sylar
greenworld_
drinkmysoul
a beautiful day <3
21 posters

Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down  Съобщение [Страница 6 от 10]

126i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пет Юни 05, 2009 2:07 am

inwisiblee~

inwisiblee~
Fanpire
Fanpire

Аххх! Ти надмина всички мои очаквания!
иначее.. само текстовете не ми харесват, за другото няма какво да кажаа.. :cupid :ohmy

127i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пет Юни 05, 2009 2:43 am

Obsessed.

Obsessed.
Fanpire
Fanpire

Много добри неща,Нате;
Това имаш ли го без надпис? :s

128i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пет Юни 05, 2009 6:56 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерис на всички за коментарите!
Мими,за жалост не мога да сглобявам,тъй че ще трябва да си ги сложиш един по един в подписа Smile
Тити,нямам го,но мисля,че бих могла да го направя,но може и да стане малко по-различен. i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 507648

129i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юни 06, 2009 1:28 pm

willy

willy
Fanpire
Fanpire

Нати,слагам тези на Рейчъл - да знаеш Very Happy

130i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юни 06, 2009 4:01 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Натиииии!!!!! Искаш ли си подписа на П-моур, който съм взела? Smile Еми дай нещо в замяна Smile Искам на Малзалия /Майли xD/.. може ли? i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 37546 Няма да го сменям до края на месеца! Обещавам! (inlove) Снимки: http://miley-unlimited.4fans.net/gallery/thumbnails.php?album=758 Тези ако те устройват.

131i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юни 06, 2009 7:52 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Ами,вече не го искам на Парамоур,тъй че спокс i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 507648
Ако не си харесаш нито един от подписите-кажи да правя нов.Няма да ме обидиш по никакъв начин,а и без това е голяма скука. Very Happy
И не те задължавам да го носиш до края на месеца!
Подписа на Майли /в III варианта/:
Spoiler:

Ема Робъртс /иконка и подпис-експеримент/
Spoiler:

Критики?Похвали?Поръчки?

132i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юни 06, 2009 7:56 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Оооо товаа https://2img.net/h/i363.photobucket.com/albums/oo73/natitoooooo/MileysignIII.png ИСКАМ ДА ГО НОСЯ ДО КРАЯ НА МЕСЕЦАА!! (inlove) Наистина. И повече ще го нося. Може ли ав? Smile

133i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юни 06, 2009 8:02 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Отрежи си ти,че мен ме мързи Smile А и няма да се получат хубави,пробвала съм.
Коментари?Поръчки?

134i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юни 06, 2009 8:18 pm

prettyreckless.

prettyreckless.
Fanpire
Fanpire

Подписите на Майли са удивителни!! (inlove)

135i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юни 06, 2009 10:57 pm

greenworld_

greenworld_
Fanpire
Fanpire

Последните подписи са страхооотниии !!!!

136i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 07, 2009 1:08 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерси,ама искам и критики.

София Буш /мноого гаден подпис стана/:
Spoiler:

Два аватара на момичета:
Spoiler:

Похвали?Критики?И най-важното-поръчкии?

137i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 07, 2009 1:18 am

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Мда.. подписа на София Буш е зашеметяващ. И аватарите. Изумяваш ме всеки път (inlove)

138i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 07, 2009 1:18 am

sylar

sylar
you can't spell bass without ass

За подписа - текстът и колорът не стоят добре
За иконките(научете се i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 507648 ) - супер са :sun2

139i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 07, 2009 1:29 am

xxxRaikkonenxxx

xxxRaikkonenxxx
Fanpire
Fanpire

На Соф е божествен!

140i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 07, 2009 4:24 am

prettyreckless.

prettyreckless.
Fanpire
Fanpire

Оле това на София е страхотно!

141i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 07, 2009 6:03 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерси..
Нови:

Андреа /два подписа/ :
Spoiler:

Анелия:
Spoiler:

Като няма на кой да правя...Така става.
Ии искам да кажа едно нещо... Заа втория подпис на Андреа взех идея от кропа на Саги...Но тази снимка наистина е наудобна...Сгу,ако има проблеми за кропа-пиши тук!Веднага ще я премахна!

Коментари?Поръчки?

142i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 07, 2009 7:44 pm

inwisiblee~

inwisiblee~
Fanpire
Fanpire

Абе ти луда ли си бе.. Smile Никакви проблеми няма. И без това аз не слушам чалга и не обръщам внимание наа някви подробностии ии плюс тва самата снимка е такава.. няма никакъв проблем..
Тряа само да поработиш над текстовете и ще стане много добре..

Аа малко флууд. . ти слушаш ли чалгия ;д

143i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 08, 2009 2:11 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Ем само една песен харесвам,но тя е балада,любимия ми жанр песни...А тя сигурно е по-стара и от баба ми Smile Не смятам това за лошо,че харесвам една песен,но вие си ме мразете,ако искате.

144i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 08, 2009 2:37 am

hiding in your eyes.

Fanpire
Fanpire

е и аз харесвам една песен /е май не е една/.... ама пък и някои не струват /май ще има банчета/ :crazy иначе всичко което правиш е страхотно :myheart

145i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 08, 2009 2:42 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерси. Very Happy

Ейми Лий /подпис и уоупейпър-експерименти/:
Spoiler:

Коментари /включващи похвали и критики/ и поръчки?

146i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 08, 2009 3:01 am

jarofhearts

jarofhearts
Fanpire
Fanpire

Подписът е хубав, но шрифта не ми харесва. Very Happy Уоуът ми е много странен. Колоризацията не ми харесва, текстурата върху косата на Ейми - също. Very Happy

147i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 08, 2009 3:16 am

sylar

sylar
you can't spell bass without ass

Ууу,това зелено и синьо ми идва в множко...също така и шрифта не стои добре.Няма да е зле да слагаш ии повечко текстурки и да наблегнеш на колора i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 507648

148i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 08, 2009 3:28 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерсии :Razz:
Те са експерименти,затова са странни Very Happy
Ъъъ..Да,ново.
Айшвария Рай /again експеримент/:
Spoiler:
Коментари?Поръчки?

149i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 08, 2009 3:33 am

xxxRaikkonenxxx

xxxRaikkonenxxx
Fanpire
Fanpire

Браво Натс.Сички са страшно добри!Изумяваш ме! :yes :clap

150i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 08, 2009 5:47 pm

~ellie..

~ellie..

Хей, графиките ти са наистина страхотни! Едва ли някога ще стана толкова добра графьорка Smile И така де.. може ли да си поръчам едно подписче на Новолуние за сайта ми i will try to find my place in the diary of Jane - Page 6 37546 Сори, ако нахалствам :sad

Sponsored content

Върнете се в началото  Съобщение [Страница 6 от 10]

Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите