Twilight Fans Forum

Join the forum, it's quick and easy

Twilight Fans Forum
Twilight Fans Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Търсене

Display results as :

Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Честит рожден ден на Чоки!
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 EmptyНед Авг 12, 2012 5:10 am by Мушки

» С колко завършихте 2011/2012?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 EmptyВто Юли 24, 2012 4:36 pm by sylar

»  Коя книга четете в момента? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 EmptyВто Юли 24, 2012 4:35 pm by sylar

» Какво яде/пи последно? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 EmptyВто Юли 24, 2012 4:31 pm by sylar

»  Как се чувстваш в момента? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 EmptyСъб Юли 07, 2012 8:02 pm by Мушки

» tumblr.
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 EmptyСъб Юли 07, 2012 7:35 pm by Мушки

» Коя от дарбите на героите ви харесва най-много?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 EmptyСъб Юни 02, 2012 5:49 am by rollinginthedeep.

» Скайп аватар vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 EmptyЧет Май 24, 2012 5:09 am by Мушки

» Taylor vs. Robert ?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 EmptyЧет Апр 12, 2012 2:56 am by BellaCullen

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 FAQ
 Search
Affiliates

You are not connected. Please login or register

i will try to find my place in the diary of Jane

+17
~ellie..
prettyreckless.
xxSnejy;
*Ashley Greene^^
xxxRaikkonenxxx
*Britney Spears*
-TingTing-
~ Enchanted
jarofhearts
Obsessed.
libertywalk;
willy
inwisiblee~
sylar
greenworld_
drinkmysoul
a beautiful day <3
21 posters

Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down  Съобщение [Страница 8 от 10]

176i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 5:50 pm

libertywalk;

libertywalk;
Fanpire
Fanpire

Майко мила? Нат, как се получила тая прелестна комбинациЯ? супер просто..

177i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 15, 2009 4:20 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерси.
За поръчката-утре ще е готова.
Тейлър Суифт:
Spoiler:

Коментари?Поръчки?
И искам критикииииии!

178i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 15, 2009 4:34 am

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Нямам критики, извинявай Smile

179i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 15, 2009 3:34 pm

inwisiblee~

inwisiblee~
Fanpire
Fanpire

Evil or Very Mad Ето критики:

Значиии ... пак си използвала тази текстура .. таакамм .. ъмм аз ти казах, че не ми допада де ;д тъъ друго друго .. Колора не ми харесва .. лицето е някак си .. тъмно ии .. не знам ;д Мястото и стайлът на шрифта не ме кефят. Пъкк колора на аватарите ми е много силен на някои места.

Дано не те обиждам с моите критики .. :verysad

180i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 15, 2009 5:12 pm

sylar

sylar
you can't spell bass without ass

Ии от мен малко.
По-добре не си повтаряй идеите,предишният ти подпис е абсолютно същия като изключим това,че е на Айшвария и че е с малко по-различен колор.Текста също не стои добре i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 507648
Пробвайте нещо по-различно,развихрете се,защото ставате еднакви(не се отнася само до Нати i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 507648 )

181i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 15, 2009 8:45 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Емии знам за текстурата....Вече няма да я ползвам. Smile
Ще се опитам да направя нещо по-различно...Но не давам гаранция какво ще стане. Smile
Ии не ви се сърдя за критиките...Точно те ме стимулират да се 'развихря' /както се изрази Рени/ ии да ставам по-добра.
ИСКАМ КРИТИКИ!

Последната промяна е направена от be the one adored. на Чет Юни 18, 2009 6:32 am; мнението е било променяно общо 1 път

182i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Вто Юни 16, 2009 5:35 pm

xxxRaikkonenxxx

xxxRaikkonenxxx
Fanpire
Fanpire

Това на Тейлър не ми харесва,сори.Много е тъмно и тая текстура и...простоо :confused Ама иконките са хубави.

183i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юни 18, 2009 6:28 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерсии...Таа тъй,сега ще ви "зарадвам" с много нови неща Smile
Тейлър Суифт /опити за по-различни сигнатури и малко иконки:
Spoiler:

Верониките /иконки/:
Spoiler:

Стокове /иконки и сигнатури/
Spoiler:

Коментари?Поръчки?

184i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юни 18, 2009 9:44 pm

sylar

sylar

Определено имаш проблем с текстовете,графиката ще изглежда много по-добре,ако надписът се вижда i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 507648

185i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юни 18, 2009 10:47 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

На мен ми допадат много. Може би наистина текстовете.. но иначе са чудни :sun2

186i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юни 18, 2009 11:32 pm

jarofhearts

jarofhearts
Fanpire
Fanpire

Иконките биват. Подписите на Тейлър не ми харесват. i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 37546 Както каза Рени надписите изобщо не се виждат, а и някак си самия подбор на текстури не ми допада.

187i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пет Юни 19, 2009 2:28 am

inwisiblee~

inwisiblee~
Fanpire
Fanpire

Ндам. И на мен не ми допадат надписите. Мисля, че е малко гадно качеството на първият подпис на Тейлър. Пък на вторият изобщо ъмм .. таз текстура дето замъглява всичко, като мъгла ми е. А иначе аватарите са хубави.
След това иконките на Дъ Вероникас не ми харесва нещо колора и на някои кропа.
Стоковете ъмм .. аватарите са замъглени, а подписа мисля, че по-малката снимка е леко разтеглена. Не знам... така ми изглежда.. ;д
И пак текста на сток-подписа. Ъм тва е. :love me,no lov

188i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юни 20, 2009 6:57 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерси душици! :1035463: :sun2
Хейли /подпис-експеримент в два варианта/:
Spoiler:

Джеръми Дейвис /подпис-експеримент в два варианта/:
Spoiler:

Иконка:
Spoiler:

Коментари?Поръчки?

189i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юни 20, 2009 7:13 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

ДААААААААААА, ОМГ ДААААА!! o.O Божествени.

Хейли /демек аз xD/: и двата варианта са.. жестоки. Нямат равни :bravo
Джеръми: текста не се вижда много, но... всъщност няма нищо лошо в това ТОЗИ ПЪТ.
И иконката: зверскии якаа :rock

190i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 21, 2009 12:23 am

greenworld_

greenworld_
Fanpire
Fanpire

На Джеръми е по - яко според мен, но и на Хейлз са страхотни!Единствено не ми харесва повтарянето на идеите пак.. i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 37546

191i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 21, 2009 3:14 am

Obsessed.

Obsessed.
Fanpire
Fanpire

Натиии,смея да твърдя,че това са едни от най-добрите ти подписиии!Черно-бели са-още по-добре.Браво,браво..взимаш си поука ;р
И само да те уведомя,че ги обожавам!

192i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 21, 2009 4:27 am

jarofhearts

jarofhearts
Fanpire
Fanpire

Bella~ написа:Натиии,смея да твърдя,че това са едни от най-добрите ти подписиии!Черно-бели са-още по-добре.Браво,браво..взимаш си поука ;р
И само да те уведомя,че ги обожавам!
Напълно съгласна! :Razz: Браво, Нат. Very Happy

193i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 21, 2009 6:12 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Ооо йейй!Най-накрая успях да ви шашна Smile
Кели Кларксън:
Spoiler:
Коментари?Поръчки?

194i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 21, 2009 5:04 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Оуу, Мушкините Evil or Very Mad Изградила си си страхотен стил :bravoНикъде няма такъв :Razz: REALLY COOL! :rock

195i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 21, 2009 5:20 pm

-TingTing-

-TingTing-
Fanpire
Fanpire

Много,ама много си добра,просто не знам как да опиша колко ми харесват всичките ти неща,рядко нещо не ми допада.На Келито са чудесни,осоообено първия. :bravo

196i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 22, 2009 11:09 pm

sylar

sylar

Ами соори, но не ми харесват...Идеите се повтарят,пробвайте нещо по-различно,експеремтирайте...Винаги слагате две снимки,една до друга,някъв колор и текст,който в повечето случай не е подходящ i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 507648

197i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Юни 24, 2009 3:46 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Еми аз се опитвам да направя нещо по различно,ама то от първия път не може да стане... =)
Иконки на Блейк /опитах да наподобя колора и кропа на тези на Жани от ГЛГ форума,който ги е виждал знае,но не можах..предупреждавам,преди да ми се нахвърлите и да кажете,че са изкопирани/:
Spoiler:

Селена /в два варианта/
Spoiler:

Коментари?Поръчки?

198i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Юни 24, 2009 3:52 am

inwisiblee~

inwisiblee~
Fanpire
Fanpire

Страшно е силен колора на устата в иконките.
Иначе подписа на Селена е страшно сладък, само дето колора не ме кефи. Малко и надписа. Ама иначе е страшно! :Razz:

199i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Юни 24, 2009 3:52 am

libertywalk;

libertywalk;
Fanpire
Fanpire

Много ми харесват. За идеите - сто процента ще ти се получи. Аз например понякога получвам муза, като чуя определена песен. Пробвай - може да се получи :goodgrief Иначе за иконките - аз се сетих. Но няма да давам мнение. А до Села - много е яко. Ама първият вариант е по-як. i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 507648

200i will try to find my place in the diary of Jane - Page 8 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Юни 24, 2009 5:12 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Иконките наистина.. колора им е силен :goodgrief Но тези на Селена / :(puke): / са страшно добри :352458: И ми казваш, че не си добра с фотошопа :732:

Sponsored content

Върнете се в началото  Съобщение [Страница 8 от 10]

Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите