Twilight Fans Forum

Join the forum, it's quick and easy

Twilight Fans Forum
Twilight Fans Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Търсене

Display results as :

Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Честит рожден ден на Чоки!
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 EmptyНед Авг 12, 2012 5:10 am by Мушки

» С колко завършихте 2011/2012?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 EmptyВто Юли 24, 2012 4:36 pm by sylar

»  Коя книга четете в момента? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 EmptyВто Юли 24, 2012 4:35 pm by sylar

» Какво яде/пи последно? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 EmptyВто Юли 24, 2012 4:31 pm by sylar

»  Как се чувстваш в момента? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 EmptyСъб Юли 07, 2012 8:02 pm by Мушки

» tumblr.
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 EmptyСъб Юли 07, 2012 7:35 pm by Мушки

» Коя от дарбите на героите ви харесва най-много?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 EmptyСъб Юни 02, 2012 5:49 am by rollinginthedeep.

» Скайп аватар vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 EmptyЧет Май 24, 2012 5:09 am by Мушки

» Taylor vs. Robert ?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 EmptyЧет Апр 12, 2012 2:56 am by BellaCullen

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 FAQ
 Search
Affiliates

You are not connected. Please login or register

i will try to find my place in the diary of Jane

+17
~ellie..
prettyreckless.
xxSnejy;
*Ashley Greene^^
xxxRaikkonenxxx
*Britney Spears*
-TingTing-
~ Enchanted
jarofhearts
Obsessed.
libertywalk;
willy
inwisiblee~
sylar
greenworld_
drinkmysoul
a beautiful day <3
21 posters

Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down  Съобщение [Страница 5 от 10]

101i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Май 21, 2009 1:49 am

xxSnejy;

xxSnejy;
Fanpire
Fanpire

Супер са.Само това prinsess Smile ...Нищо все пак не си го направила нарочно. Very Happy

102i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Май 21, 2009 1:54 am

*Ashley Greene^^

*Ashley Greene^^
Фен
Фен

~cookie.jar <3 написа:Засега направих сaмо от снимката на Майли,до утре най-късно ще имаш и от галерията Very Happy
Майли:
Spoiler:
П.П-На втората иконка съм объркала надписа..Сори страшно много!...
Леле мерси много,няма проблем за надписа :P

103i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Май 21, 2009 2:10 am

-TingTing-

-TingTing-
Fanpire
Fanpire

Олелееееее,тези на Майли,ох,зашеметена съм,колор,кроп (inlove) :loveshower:

104i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Май 21, 2009 2:41 am

xxxRaikkonenxxx

xxxRaikkonenxxx
Fanpire
Fanpire

Натс всички авове са страшни! :greenstars:

105i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Май 21, 2009 2:53 am

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Натииииииии, любов мояя, чудесни саа (inlove)

106i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Май 23, 2009 6:03 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерси много на всички,ама искам и критики!
Нови иконки и подпис от любимата ми снимка на Хейли:
Хейли /аватари/:
Spoiler:

Хейли /подпис/:
Spoiler:

Мнения?Поръчки?

107i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Май 23, 2009 6:06 pm

*Ashley Greene^^

*Ashley Greene^^
Фен
Фен

Много ми харесват,а може ли снимката?

108i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Май 23, 2009 6:29 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Охх, Натии (inlove) Ангелчее... ти, графиките ти и Хейли сте невероятни :sun

109i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Май 23, 2009 6:38 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерси.
Бритни Спиърс:
Spoiler:

110i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Май 23, 2009 6:40 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Изрязването кърти Smile Ама се виждат текстурите по тялото и. :mellow

111i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Май 23, 2009 6:42 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

TonzieCullen xD написа:Изрязването кърти Smile Ама се виждат текстурите по тялото и. :mellow
Мда,защото е намалено опасити-то на фигурите,защото с опасити 100% ме дразнеше,ама забравих като го намаля да ги изтрия Smile

112i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Май 23, 2009 8:05 pm

inwisiblee~

inwisiblee~
Fanpire
Fanpire

Не ми харесва текста ии съвсем малко колора, иначе другото е страхотно! (inlove)

113i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Май 23, 2009 11:55 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Благодаря ви.Критиките ви много ме радват. Very Happy
Амии...Поръчки,че ми е скучно?Само не ме карайте да правя много аватари Smile

114i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Май 24, 2009 1:42 am

willy

willy
Fanpire
Fanpire

Искам комплект на Рейчъл Билсън

с тази
https://2img.net/h/oi40.tinypic.com/292qyxf.jpg
или с някоя от тези снимки
http://www.rachel-bilson.org/Visuals/displayimage.php?album=728&pos=2
http://www.rachel-bilson.org/Visuals/displayimage.php?album=728&pos=1
И.. няколко аватара от тези снимки :
http://www.rachel-bilson.org/Visuals/thumbnails.php?album=727

Моля (inlove)

115i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Май 25, 2009 3:15 pm

prettyreckless.

prettyreckless.
Fanpire
Fanpire

И на мен ако може на Ашли Грийн.. със снимки по твой избор :pinkglasses:

116i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Май 27, 2009 1:50 pm

~ellie..

~ellie..

Хей, графиките ти са невероятни! Направо къртят.. :goodgrief Може ли да си поръчам едно блендче на Здрач за сайта ми ;?

117i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Вто Юни 02, 2009 2:59 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Уфф...Много съм разсеяна.Сори за забавянето.Ето на Рейчъл нещата,до утре ще са готови и другите,ако още ги искате Smile
Рейчъл-иконки:
Spoiler:

Рейчъл-сигнатура:
Spoiler:

Изобщо не съм доволна!! :no Ще направя нови.

118i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Вто Юни 02, 2009 11:46 am

willy

willy
Fanpire
Fanpire

Хей!Мерси :sun Много даже.

119i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юни 04, 2009 1:59 am

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Аватарите са божествени!! (inlove)

120i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Чет Юни 04, 2009 2:09 am

prettyreckless.

prettyreckless.
Fanpire
Fanpire

Страготни са аватарчетата, за сингнатурката да не говорим :cupid

121i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пет Юни 05, 2009 1:22 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерси на всички,ама искам и критики.
Поръчката на Ири:
Spoiler:

Подписи /експерименти/:
Spoiler:

Хейли и Парамоур /подпис-експеримент и аватари/:
Spoiler:

Аватари на момичета:
Spoiler:

Така,не изпълних само поръчката на Ели,защото я забравих.До днес вечерта е готова.
Критики?Поръчки?

122i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пет Юни 05, 2009 1:25 am

Мушки

Мушки
gotta move to the pain
gotta move to the pain

Може ли първите четири аватара на момичета да ми сглобиш в нещо като сигнатура,а петия да го взема за ав?

123i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пет Юни 05, 2009 1:28 am

prettyreckless.

prettyreckless.
Fanpire
Fanpire

ОМГГГ, КЪРТИИИИ!!!! След няколко дни го слагам!! :Razz: :Razz: :Razz: :Razz:

124i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пет Юни 05, 2009 1:31 am

ShootingStar.

ShootingStar.
Фен
Фен

Ауу много са хубави!Брависимо! Smile

125i will try to find my place in the diary of Jane - Page 5 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пет Юни 05, 2009 2:06 am

xxxRaikkonenxxx

xxxRaikkonenxxx
Fanpire
Fanpire

Уоуу.Това на Ашли е направо трепач :hat

Sponsored content

Върнете се в началото  Съобщение [Страница 5 от 10]

Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите