Twilight Fans Forum

Join the forum, it's quick and easy

Twilight Fans Forum
Twilight Fans Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Търсене

Display results as :

Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Честит рожден ден на Чоки!
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 EmptyНед Авг 12, 2012 5:10 am by Мушки

» С колко завършихте 2011/2012?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 EmptyВто Юли 24, 2012 4:36 pm by sylar

»  Коя книга четете в момента? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 EmptyВто Юли 24, 2012 4:35 pm by sylar

» Какво яде/пи последно? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 EmptyВто Юли 24, 2012 4:31 pm by sylar

»  Как се чувстваш в момента? vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 EmptyСъб Юли 07, 2012 8:02 pm by Мушки

» tumblr.
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 EmptyСъб Юли 07, 2012 7:35 pm by Мушки

» Коя от дарбите на героите ви харесва най-много?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 EmptyСъб Юни 02, 2012 5:49 am by rollinginthedeep.

» Скайп аватар vol.2
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 EmptyЧет Май 24, 2012 5:09 am by Мушки

» Taylor vs. Robert ?
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 EmptyЧет Апр 12, 2012 2:56 am by BellaCullen

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 FAQ
 Search
Affiliates

You are not connected. Please login or register

i will try to find my place in the diary of Jane

+17
~ellie..
prettyreckless.
xxSnejy;
*Ashley Greene^^
xxxRaikkonenxxx
*Britney Spears*
-TingTing-
~ Enchanted
jarofhearts
Obsessed.
libertywalk;
willy
inwisiblee~
sylar
greenworld_
drinkmysoul
a beautiful day <3
21 posters

Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down  Съобщение [Страница 7 от 10]

151i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Пон Юни 08, 2009 10:09 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Омг :O Нати, казвала ли съм ти, че си богиня?! Избери си на какво xD Този https://2img.net/h/i363.photobucket.com/albums/oo73/natitoooooo/Aishwaryaraysign.png подпис ме приземи на земята ако мога така да се изразя xD Браво Натусия, страшна си..

152i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Юни 10, 2009 8:24 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Ъъ мерси.Таа,имам ново заглавие. Smile И нови графики.
Първо да започнем със..първите ми .psd - та!Мноого са глупави,но не ми пука.Все пак са ми първите!

I .psd

i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Icon1copy >> i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Icon1
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 IconIIcopy >> i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 IconII

Download

II .psd

i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Icon5copy >> i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Icon1-1
i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 IconIIcopyhj >> i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 IconII-1

Download

Амии..Ако ги дърпате,пишете дали са добри...Което ме съмнява изключително много.Не ми харесваааат! i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 250212

153i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Юни 10, 2009 8:32 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Ъъмм изглеждат страхотни.. ама нали не знам как се ползват.. Smile

154i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Юни 10, 2009 8:34 pm

*Ashley Greene^^

*Ashley Greene^^
Фен
Фен

Чушки* написа:Ъъмм изглеждат страхотни.. ама нали не знам как се ползват.. Smile
Подкрепям те Тонзии Evil or Very Mad
Иначе на мен много ми харесват psd-тата особено от II .psd първото Very Happy

155i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Юни 10, 2009 10:08 pm

-TingTing-

-TingTing-
Fanpire
Fanpire

Вторите са по-готини,веднага ще дръпна.Но много добре са се получили особено 3-тото :Razz:

156i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Сря Юни 10, 2009 10:18 pm

greenworld_

greenworld_
Fanpire
Fanpire

Четвъртото, Нати е супер яко!Амм на първите две..мисля, че просто лека колоризация им трябва, защото снимките са доста..цветни или както искаш го разбери.Смисъл, че псд - то стои много ярко.Ама пък следващите ще са по - добри Very Happy :hug

157i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Съб Юни 13, 2009 8:33 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерси за всички мили коментари и критики!Мноого сте добрички. :Razz:
Новии нещица:
Иконка от първото ми .psd:
Spoiler:

Иконка на брат ми и тетка ми:
Spoiler:

Рейчъл Билсон /ако иска,Лилито може да вземе това/:
Spoiler:

Парамоур:
Spoiler:

Кристен Стюърт:
Spoiler:

Айшвария Рай:
Spoiler:

Ашли Грийн:
Spoiler:

Коментари?Поръчки?

158i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 12:00 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Поръчката на Ели:
Spoiler:

Бритни Спиърс:
Spoiler:

Кристен Стюърт:
Spoiler:

Скарлет Йохансън:
Spoiler:

Коментари?Поръчки?

159i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 12:11 am

prettyreckless.

prettyreckless.
Fanpire
Fanpire

Всичко е страхотно, само дето на сига на Крис много не се вижда надписа. (inlove)

160i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 12:39 am

willy

willy
Fanpire
Fanpire

Да искам го! Very Happy Сууппееррр е!!

161i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 12:52 am

hiding in your eyes.

Fanpire
Fanpire

супер... поръчки приемаш ли? Smile

162i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 1:13 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Окей,Лили Very Happy
Поръчки-естествено,че приемам!Искаш ли да поръчаш нещо?

163i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 1:21 am

xxxRaikkonenxxx

xxxRaikkonenxxx
Fanpire
Fanpire

За тези на Скарлет и Ашли нямам думии :shoked Невероятни са :hat

164i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 1:52 am

hiding in your eyes.

Fanpire
Fanpire

мда... един подпис на Kristen със снимки от тук

165i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 2:00 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Този подпис е със същите снимки,но ще ти направя нов.. Very Happy

166i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 2:12 am

hiding in your eyes.

Fanpire
Fanpire

о да :shoked кфа съм тъпа //сорка за флууда// все пак мерси за труда който ще положиш Smile

167i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 2:24 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Поръчката /две от текстурите са от пакета на Тити,ама едната не се вижда много добре/:
Spoiler:

Отново Скарлет /подпис и иконка/:
Spoiler:

168i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 2:51 am

Obsessed.

Obsessed.
Fanpire
Fanpire

РАЗБИРАШ ЛИ КОЛКО ОБОЖАВАМ ЗАГЛАВИЕТО ТИ? <333333333333333333333
А ГРАФИКИТЕ ТИ? <3333333333

Иконката на Скарлет ее велика,буквално!!Надписа на графиката на Кристен същоо.Радвам се,че текстурите ти харесват и ги използваш /бду,наистина коя е втората? ;D/

:Razz:

169i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 3:07 am

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Тутее,естествено,че ще ми обожаваш заглавието! Smile
Мерси много...
Иии текстурата /с много намалено опасити/

Поръчки?Коментари?

170i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 2:59 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

ОМГГГГГГГГГГГГГГ НАТИСИИИИИИИИИИИИЯЯЯЯЯЯЯ <333333333333333
О, божкеее! Ти ме убиивааш. :Razz:

171i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 5:00 pm

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Мерси на всички,обаче искам и критики.
Айшвария /много странен подпис/:
Spoiler:

Коментари?Поръчки?

172i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 5:02 pm

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Натии.. как да те критикувам, като няма нищо на критикуване?! Smile Това е.. удивително.Идеята, колора, текстурите..

173i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 5:04 pm

hiding in your eyes.

Fanpire
Fanpire

аз пък най-нахалната една поръчка ще си поискам Evil or Very Mad
кристен : http://www.kstewartfan.org/gallery/thumbnails.php?album=102 :goodgrief

174i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 5:14 pm

inwisiblee~

inwisiblee~
Fanpire
Fanpire

На мен не ми допада особено. Значии не мога да свържа тея дървета с жената. Някак си ми е адски странно.. Не ми харесват много облаците.

175i will try to find my place in the diary of Jane - Page 7 Empty Re: i will try to find my place in the diary of Jane Нед Юни 14, 2009 5:47 pm

prettyreckless.

prettyreckless.
Fanpire
Fanpire

Мен много ме кефи (inlove)

Sponsored content

Върнете се в началото  Съобщение [Страница 7 от 10]

Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите