Twilight Fans Forum

Join the forum, it's quick and easy

Twilight Fans Forum
Twilight Fans Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Търсене

Display results as :

Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Честит рожден ден на Чоки!
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 EmptyНед Авг 12, 2012 5:10 am by Мушки

» С колко завършихте 2011/2012?
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 EmptyВто Юли 24, 2012 4:36 pm by sylar

»  Коя книга четете в момента? vol.2
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 EmptyВто Юли 24, 2012 4:35 pm by sylar

» Какво яде/пи последно? vol.2
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 EmptyВто Юли 24, 2012 4:31 pm by sylar

»  Как се чувстваш в момента? vol.2
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 EmptyСъб Юли 07, 2012 8:02 pm by Мушки

» tumblr.
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 EmptyСъб Юли 07, 2012 7:35 pm by Мушки

» Коя от дарбите на героите ви харесва най-много?
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 EmptyСъб Юни 02, 2012 5:49 am by rollinginthedeep.

» Скайп аватар vol.2
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 EmptyЧет Май 24, 2012 5:09 am by Мушки

» Taylor vs. Robert ?
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 EmptyЧет Апр 12, 2012 2:56 am by BellaCullen

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 FAQ
 Search
Affiliates

You are not connected. Please login or register

Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go?

+22
x_error_x
ShootingStar.
. colorado sunrise
~Vanity
'nasii
prettyreckless.
drinkmysoul
gossipbitch
xxSnejy;
xxxRaikkonenxxx
Мушки
TheBigV
hiding in your eyes.
willy
-TingTing-
a beautiful day <3
Little Dhampir
greenworld_
~ Enchanted
inwisiblee~
sylar
~Ver~
26 posters

Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down  Съобщение [Страница 2 от 9]

xxSnejy;

xxSnejy;
Fanpire
Fanpire

Ауу пингвините :Razz: Страхотни иконки.

willy

willy
Fanpire
Fanpire

Хаха.Много сладки :Razz:

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Подпис на Али в 2 варианта:

Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 Ali1
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 Ali2

И едно подписче на Хейдън*:
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 Raty

*май не трябваше да го качвам? :12455555555: :825413:

gossipbitch

gossipbitch
Потребител
Потребител

Много са хубави.И защо да не трябва да го качваш?Ако е защото последното си прилича малко с мойто,нищо. Very Happy

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Ами.. не точно, малко надписа Smile ..., няма значение, радвам се че ти харесват :goodgrief .

greenworld_

greenworld_
Fanpire
Fanpire

Много са хубави.Слагай повече колоризации, обаче :bravo

~ Enchanted

~ Enchanted
Fanpire
Fanpire

Може ли втория на Али?? Убива ме от всякъде :Razz:

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Разбира се, взимай. Very Happy

~ Enchanted

~ Enchanted
Fanpire
Fanpire

А, може ли и ав към подписа Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 37546 ако ти се прави.

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Добре Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 507648

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Избирай:
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 Ali2Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 Ali2

~ Enchanted

~ Enchanted
Fanpire
Fanpire

Ще взема втората. Много благоодаря :s3213:

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Първия ми уолпейпър :loveshower: , не е кой знае какво Smile , ама много си го харесвам: клик

drinkmysoul

drinkmysoul
Fanpire
Fanpire

Супер е. Обаче изрязването.. идейката е яка.
Пише се Cyrus. Very Happy

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

а да Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 37546 , ето поправен вариант: клик

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Подпис в 2 варианта:
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 68493158
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 81269699

Критики, мнения, поръчки ?

willy

willy
Fanpire
Fanpire

Уау!Можеш ли да ми направиш иконки на някоя звезда от дисни? Ти си реши коя само да не е Деми или Майли,че на тях имам много Smile

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Plucky написа:Уау!Можеш ли да ми направиш иконки на някоя звезда от дисни? Ти си реши коя само да не е Деми или Майли,че на тях имам много Smile
Става Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 507648 , само че ще ги кача следващите 1/2 дена, ако не бързаш...

willy

willy
Fanpire
Fanpire

Не не : ) Не бързам..

greenworld_

greenworld_
Fanpire
Fanpire

Подписите са С Т Р А Х О Т Н И!!!!Нямам думи просто, колорът е невероятен! :Razz:

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

О да,определенно и двата варианта са жестоки,браво!

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Мерси Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 101639
За Лили:
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 67508307Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 51695219Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 11763805Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 64602996Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 75264939
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 1125Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 01255Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 012544tClouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 012554Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 102544

Мм незнам дали ще ти харесат, но ако искаш мога да напрая други.

тука малко се полигавих Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 952534
Spoiler:

-TingTing-

-TingTing-
Fanpire
Fanpire

Кроповете са добри,само трябва да се позаиграеш още с колора. Very Happy
5-тата е супер!

willy

willy
Fanpire
Fanpire

Мерси.Ще ги ползвам! : ) Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 800219 Супер-дупер са!

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Тея дни нямам никаква муза, само че неска нещо прещрака и Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? - Page 2 488559 ... вижте какво направих:
Spoiler:

Sponsored content

Върнете се в началото  Съобщение [Страница 2 от 9]

Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите