Twilight Fans Forum

Join the forum, it's quick and easy

Twilight Fans Forum
Twilight Fans Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Търсене

Display results as :

Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Честит рожден ден на Чоки!
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? EmptyНед Авг 12, 2012 5:10 am by Мушки

» С колко завършихте 2011/2012?
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? EmptyВто Юли 24, 2012 4:36 pm by sylar

»  Коя книга четете в момента? vol.2
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? EmptyВто Юли 24, 2012 4:35 pm by sylar

» Какво яде/пи последно? vol.2
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? EmptyВто Юли 24, 2012 4:31 pm by sylar

»  Как се чувстваш в момента? vol.2
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? EmptyСъб Юли 07, 2012 8:02 pm by Мушки

» tumblr.
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? EmptyСъб Юли 07, 2012 7:35 pm by Мушки

» Коя от дарбите на героите ви харесва най-много?
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? EmptyСъб Юни 02, 2012 5:49 am by rollinginthedeep.

» Скайп аватар vol.2
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? EmptyЧет Май 24, 2012 5:09 am by Мушки

» Taylor vs. Robert ?
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? EmptyЧет Апр 12, 2012 2:56 am by BellaCullen

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 FAQ
 Search
Affiliates

You are not connected. Please login or register

Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go?

+22
x_error_x
ShootingStar.
. colorado sunrise
~Vanity
'nasii
prettyreckless.
drinkmysoul
gossipbitch
xxSnejy;
xxxRaikkonenxxx
Мушки
TheBigV
hiding in your eyes.
willy
-TingTing-
a beautiful day <3
Little Dhampir
greenworld_
~ Enchanted
inwisiblee~
sylar
~Ver~
26 posters

Иди на страница : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down  Съобщение [Страница 1 от 9]

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Занимавам се с Фотошопа от дни и ето какво направих:
Подписи:
Spoiler:

3 аватарчета на Хейд:
Spoiler:

3 анимирани аватара:
Spoiler:

Последната промяна е направена от ~Ver~ на Съб Юли 03, 2010 6:43 pm; мнението е било променяно общо 1 път

sylar

sylar
you can't spell bass without ass

Като за начало са супер :goodgrief

inwisiblee~

inwisiblee~
Fanpire
Fanpire

Господи, не те виждам след 1 година кви графики ще въртиш .. о.0
Просто за няколко дни мога да кажа, че са уникални! :Razz:

~ Enchanted

~ Enchanted
Fanpire
Fanpire

Оле втория подпис е страхотен! :Razz: Може ли да си го взема за по-нататък?

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Благодаря ви, много. :goodgrief
Ели. написа:Оле втория подпис е страхотен! :Razz: Може ли да си го взема за по-нататък?
Може, разбира се.

greenworld_

greenworld_
Fanpire
Fanpire

Супер са!!!!Продължавай да правиш графики и ще стават още по - добри!!!Браво, браво, браво, браво! :hug

Little Dhampir

Little Dhampir
Fanpire
Fanpire

Браво, много са добри! :2121:

a beautiful day <3

a beautiful day <3
Fanpire
Fanpire

Много са яки,браво!

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Едно подписче:
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? 40002076

-TingTing-

-TingTing-
Fanpire
Fanpire

Mного си добра!Продължвавай така и ще се развиеш още повече Very Happy

willy

willy
Fanpire
Fanpire

Браво!Не е в прикачи,но е .jpg.Записвай ги в .png - по-хубаво качество.Можеш да се научиш да слагаш по-интересни колоризации.С рязането си добре.Даже много. Продължавай в същия дух!Сложи още иконки ако имаш,че ми е интересно! :hm

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Plucky написа:Браво!Не е в прикачи,но е .jpg.Записвай ги в .png - по-хубаво качество.Можеш да се научиш да слагаш по-интересни колоризации.С рязането си добре.Даже много. Продължавай в същия дух!Сложи още иконки ако имаш,че ми е интересно! :hm
Мерси за мнението, следващия път ще се постарая повeче. А за иконките след 1/2 дена ще кача.

Последната промяна е направена от ~Ver~ на Вто Авг 25, 2009 6:36 pm; мнението е било променяно общо 1 път

hiding in your eyes.

Fanpire
Fanpire

Приемаш ли поръчки ?

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

hiding in your eyes. написа:Приемаш ли поръчки ?
Дам :yes .

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Иконки
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? 80716d2cyrusmbgr05thumbClouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? 80716d2cyrusmbgr05thumbClouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? 80716d2cyrusmbgr05thumbpClouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? Hannahmontanathemovie03Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? Hannahmontanathemovie06

Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? Hannahmontanathemovie06Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? Hannahmontanathemovie06oClouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? Hannahmontanathemovie08Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? Hannahmontanathemovie31Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? Hannahmontanathemovie31i

Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? HannahmontanathemoviestrClouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? HannahmontanathemoviestClouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? HannahmontanamovieClouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? HannahmontanamovieytytyClouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? Hannahmontanathemovie8

Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? Hannahmontanathemoviemi

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Иконки на Хейд:
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? Normal0321Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? Normal0321fgfgfgytytyty

sylar

sylar

Хубави са.но може да слагаш колор и по-интересни кропове. Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? 507648

Little Dhampir

Little Dhampir
Fanpire
Fanpire

sylar написа:Хубави са.но може да слагаш колор и по-интересни кропове. Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? 507648
:yes

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Иконки на Селана:
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? 69659577Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? 44536425Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? 70363145Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? 50395994

TheBigV

TheBigV
Fanpire
Fanpire

Хубави са. Very Happy

Мушки

Мушки
gotta move to the pain
gotta move to the pain

на мен не ми харесват много-много
ефектите и текста...
но кропа и колора е хубав

xxxRaikkonenxxx

xxxRaikkonenxxx
Fanpire
Fanpire

Иконките на Селена са много добри. :598963:

sylar

sylar

Втората ми харесва.Браво,че се опитваш да слагаш текстури. :goodgrief

~Ver~

~Ver~
Fanpire
Fanpire

Нещо си, щото нищо не стана Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? 37546 :P
Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? 53310027Clouds swallow the moon, and I'm alone, thinking good times, and why'd they go? 91169690

sylar

sylar

Много радват :goodgrief

Sponsored content

Върнете се в началото  Съобщение [Страница 1 от 9]

Иди на страница : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите